søndag 11. april 2010

Påsken er over.

Jeg hadde påtatt meg oppdraget å passe en engelsk setter i påsken. Fikk derved prøve hva det vil si å ha hund. Ikke alle i familien satte like stor pris på ideen, mens det var en som gledet seg like mye som meg.



Min datter og jeg hadde godt selskap på turene og den som hadde Mira i bånd var den som hadde størst fart i sporet. Føret var ikke det beste denne Påsken så litt dra hjelp kom godt med når alle turene stort sett var å bruke armene.


Det var ikke bare Lise og jeg som trivdes i løypa, men Mira satte også pris på "lange" dager på ski. På kvelden var det derfor en rolig hund vi hadde i hytta.

Tilbake i Asker hadde nesten all snørn forsvunnet fra plenen og i et skogholt like ved hadde blåveisen kommet frem. Nå er det nok slutt på skiføret i lavlandet, nå står bare noen turer på toppene vest for ungdomsheimen på Valdresflya og Hestpiggane igjen av vårens skiturer. Her i hjemme blir det hagearbeid og den slags som står for tur.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar